Italiaanse Toestanden - Emigratieverhalen


zaterdag 20 februari 2010

Boots Aliens

Aliens  Ze zijn gearriveerd! De Boots Aliens! Via verschillende vervoerswegen, uit de lucht en over de weg, de spuigaten uit. De Zaandamse kolonie is in zijn/haar geheel in Montecalvo Versiggia neergestreken voor een weekje echte Italiaanse zon ... die begon met een stortregen van zondvloedachtige omvang.



Img_6570Img_6573   Gisteren landde Cis op Malpensa 1 (2 had ze al gehad en ze houdt niet van dubbele(n), zeker ook niet als het voetbalplaatjes betreft), keurig op tijd. Img_6568  De taxi-padroni haalden haar af, met Thomas, die op het vliegveld allerlei mensen verleidde tot streelpartijen en ook een poging deed het toupetje van een andere wacht-meneer af te bijten. Cis had keurig de bestelde blote mannen (in magazine-vorm) bij zich.




Img_6576Img_6578  Vandaag volgden Ruben en Chris in de met maaltijdsoepen en Palmbiertjes volgeladen Kangoo (deze was, in tegenstelling tot die van Vera, niet in puin gereden door Lijn 1).


Img_6580 Img_6579 Het Bootsspul heeft inmiddels de Leoluxbank in bezit genomen en de eerste flessen Oltrepo-wijn geledigd. Morgen volgt de afdeling Capelle. Ongeluk Afdeling Amsterdam heeft verloren van de zwakke partij Lijn 1 en heeft daarom moeten afhaken.

2 opmerkingen:

  1. Liefdevol gekraakt door de zwakkere partij, heerlijk, ik tril er nog van na. Op de foto gaat het er nog wat heftiger aan toe, zoiets moet ik misschien toch ook eens proberen. Als het meezit halen we de Kangoo vrijdag weer op, gerepareerd en met nieuwe deur, dus dan kan ik er weer lekker tegenaan.
    De carnavalsstemming zit er bij jullie al goed in zie ik, en hier ook, veel liefs van de Kangoo Kampioen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cursus Pastadeeg platrollen, HAHAHA kinderspel. Daarvoor hoeven wij niet naar Italie. 'Ik' en mijn fraauuu pakken dat grootser aan zoals jullie zien!!

    BeantwoordenVerwijderen